אודות אבן חן

אבן חן הוקמה על מנת לתת מענה/פתרון בתחום כדים ואדניות שיתנו פתרון טכני ועיצובי לאורך זמן בפרויקטים בהם אין התפשרות על הדרישות האסתטיות והטכניות של המוצר.

לפני יותר מ 25 שנה מצאנו שצריך לתת מענה לפרויקטים במוסדות ציבור ותרבות ובמבנים יוקרתיים כגון בנקים ובתי מלון, בהם נוצרה דרישה לכדים ואדנים גדולים שיכולים להתאים מבחינה עיצובית ברמת הטקסטורה והצבע לעיצוב החלל האדריכלי וכמובן עמידות עיצובית ומבנית לאורך שנים רבות לכן פתחנו נוסחה שהוכיחה את עצמה. אחרי 25 שנה אנחנו יכולים לומר בוודאות שהמוצרים שלנו שומרים על רעננות האסתטי ועל החוזק המבני שלהם.

ישנם הרבה חומרים משהם מייצרים כדים ואדניות כגון פלסטיק טרקוטה, בטון, פיבר או עץ כל אחד מהחומרים הללו יש חסרונות שמסתכמים בשני אספקטים חוסר גמישות עיצובי , ועמידות אסתטית ומבנית לזמן מוגבל. ולכן הם אנם מתאימים להתמודד עם שתילה מאתגרת כמו עצים ושיחים שדורשים מבנה יציב לאורך זמן.

הבעיה קשה יותר אם הדרישה העולה לכדים שאינם עגולים קרי אדניות או מכלי שתילה גדולים בצורה ריבועית כמעט בכל החומרים שהזכרנו אדניות ריבועיות נוטות להתעוות ,להיסדק או להתפוצץ עקב ספיחה של מים.

אודות הנוסחה של החומר שממנה אנחנו מייצרים את מוצרי החברה ואילו תכונות הוא מעניק לכדים והאדניות

קשיחות וגמישות
נוסחה ייחודית לאבן חן שאנחנו עובדים איתה כבר 25 שנה אשר מוכיחה את עצמה בשטח במבנה ציבור מוסדות מדינה בנקים ומלונות יוקרתיים. הנוסחה היא בחלקה תערובת של אפוקסי עם סיבי פיבר הנותנת לחומר חוזק ע"י שילוב נכון של התכונות קשיחות ומידה נכונה של גמישות היא המונעת עיוותים וסדקים לאורך שנים רבות גם בשתילה מאתגרת של עצים ושיחים עם התפתחות שורשים גדולים החומר אנו סופח נוזלים מים עם השנים

מרקם וצבע
המטרה לא פחות חשובה מעבר לתכונות הפיזיות שהענקנו לחומר שפתחנו את הנוסחה היא לאפשר לנו ליישם כל צבע ולא פחות חשוב כל טקסטורה אבל היה ברור לנו שמוצר שהוא עמיד מבנית צריך גם להיות רענן אסתטית לאורך . אבן חן יודעת להעניק לאדניות והכדים כל מראה עיצובי שיתאים לקו האדריכלי העיצוב שבחלל שהאדנים או הכדים לפי דרישת המעצב או האדריכל.

כדים ואדניות בהתאמה אישית בכל פרט
ניקוז הוא פרט "קטן" אבל חשוב לשמירה על המרחב שבו מציבים את האדניות. אין צורך להסביר על נזקים שיכולים להגרם מתקלות בניקוז במיוחד שמדובר במכלי שתילה בנפחים גדולים.
מתוך ניסיון החלטנו שאת אופן הניקוז אנחנו מבצעים בהתאמה בתיאום עם הגנן/איש המקצוע בליווי, ייעוץ והניסיון שלנו. על מנת שמערכת הניקוז תעבוד ללא תקלות לאורך שנים ותאפשר לגנן, תחזוקה ובקרה שוטפת למערכת הניקוז.

כמו שאתם מבינים כדים ואדניות מבית אבן חן לא דומה או לאף מוצר שקיים בשוק לא באיכות, עמידות או הנראות. הוא מוצר שמותאם אישית בכל פרמטר שיודע לעמוד בכל הדרישות של הלקוח וכל הגורמים המקצועיים של הפרויקט.

לא רק כדים ואדניות
עקב התכונות הנהדרות שהנוסחה מעניקה לחומר שפתחנו. מצאנו שניתן ליישם לצרכים נוספים בהצלחה רבה החל מסלעים מלאכותיים, ריהוט גן כגון ספלים שולחנות ומערכות ישיבה מעוצבות לגינה. אף ניתן כפתרון כחיפוי קיר ורצפה לחוץ.

יתרונות המוצר של אבן חן

כדים ואדניות בהתאמה אישית בכל עיצוב, סגנון, צורה, גודל, צבעו טקסטורה.

ניקוז איכותי המותאם עם הגורם המקצועי

עמידות פיזית לאורך שנים בזכות חוזק שילוב של  קשיחות וגמישות וחומר שאינו סופח מים.
ללא סדקים, ללא עיוותים ולא מתפוצץ.

רעננות אסתטית לאורך שנים. המוצר שומר על המראה שלו לאורך שנים רבות.

המוצר היחיד שנותן פתרון למכלי שתילה גדולים לשתילת עצים ושיחים עם מערכות שורשים חזקות.

מוצר שיש לו ניסיון מוכח של מעל 25 שנה.

אחריות וייצור מיצרן ישראלי זמין.

מקצועיות ויכולת ייצור באיכות ונפח גבוה יחד עם עמידה בלוחות זמנים גם בפרויקטים מורכבים וגדולים.